Huonekaverihaku

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

User avatar
Twis
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 289
Joined: 05 Oct 2010, 23:43
Telegram: Twisz
Contact:

Huonekaverihaku

Post by Twis » 08 Aug 2014, 12:58

Täällä voit hakea itsellesi huonekaveria mikäli aiot 2 hengen huoneeseen eikä ole jo toveria tiedossa. :) Rekisteröinti on jo pian eli parempi olla aikaiseen kuin liian myöhään liikkeellä..!

Minä aloitan! Puoliso aikoo ostaa vain conilipun jotenka tartten jonkun mukavan jakamaan huoneen kanssani.
Toivon huonekaveriltani vain sitä että huone toimii 'rauhan tyyssijana' eli siellä ei pidetä bileitä vaan nukkumaan ja lepäämään pääsee silloin kun tuntuu siltä. Kavereita saa tietty kutsua käymään.
Juon alkoholia eli sitä pitäisi osata sietää, mutten sauhuta. Jaajoo, olen naenen jos sillä on merkitystä.

YV'llä voi laittaa viestiä jos tämä mustela putorius confus kelpais kaveriksi. <:3

User avatar
Twis
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 289
Joined: 05 Oct 2010, 23:43
Telegram: Twisz
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Twis » 08 Aug 2014, 14:01

Jjjaa huonekaveri todennäköisesti(=saapuminen epävarmaa) löydetty.

User avatar
Howli
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 494
Joined: 21 Nov 2011, 22:18
Telegram: @Howli
Location: Vantaa
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Howli » 08 Aug 2014, 17:03

Nnoh, kysellään nyt itekin jo valmiiks, ni ei tarvi viimetingassa ettiä huonekaveria. ^^ Olettaen tietysti että saan rekattua ittelleni paikan koko conista, tuntuu olevan tulijoita enempi kuin paikkoja~ ^^

Mwew, toiveena noinniinku ylipäätään hyvätapainen otus huonekaveriksi. Jos löytyis suittaaja kuten itekin, niin aina parempi! ^^ Muita erityisiä vaatimuksia ei nyt äkkiseltään tule mieleen, mainittakoon myös että mine olen tytsy, jos sillä on jollekin väliä. YV:tä saapi pistää, jos tuntuu että miun kans vois huoneen jakaa~ :3
Vitun pieni haikala
FA

User avatar
Karvis
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 676
Joined: 15 Mar 2012, 00:25
Location: Hämeenkyrö
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Karvis » 08 Aug 2014, 22:15

Ilmoottelen tänne nyt kaiken varalta, että saatan olla huonekaveria vailla. Ei ole vielä varmuutta pääseekö kumppani tulemaan kun saattaapi olla kirjoitukset/pääsykokeet noihin aikoihin, ja saatan päästä serkunkin luo yöksi, mutta jos näin ei käy, toivoisin jakavani huoneen jonkun pörrön kanssa. Eli olen mahdollisesti suittaava, naaraspuolinen, alkoholiton ja tupakoimaton karviainen. :3 Toivoisin huonekaverin olevan mahdollisimman samaa maata, mutta poikkeuksen voin tehdä, kunhan on sentään tavat kunnossa. Kavereita saa tuoda käymään, kunhan vaan meno pysyy kohtuu rauhallisena ja tietenkin hyvän maun rajoissa.

User avatar
Wolfbreath
Sponsori
Sponsori
Posts: 1065
Joined: 29 Apr 2006, 20:38
Telegram: @Wolfbreath
Location: Helsinki

Re: Huonekaverihaku

Post by Wolfbreath » 09 Aug 2014, 01:36

Itse aion osallistua kommuunikämppään jonkun kanssa - vielä ei tietoa, kenen. Avoin haku päällä.

Wanhan suden tähänastinen historia on hyvin johdonmukaisesti ollut sellainen, että asiallinen juhlinta jatkuu hyvin aikaiseen tiloissa, joissa asustelen - silti niin, että paikat pysyvät siistinä ja juhlinta kohtuuden rajoissa. Hyvin usein retkieni asuintilat ovat olleet illan viimeisiä paikkoja, joissa on liikettä havaittavissa. Remumaakareita en siedä, mutta rakastan auringonnousuja ja pitkiä keskusteluja juhlaillan päätteeksi. Sähkötupakki höyryää, analoginen ei lainkaan. Jos kaljoittelun ja paukuttelun päätteeksi itse satun väsymään, niin kanssapörröjen jutustelu ja lasienkilistely ei haittaa untani.

Jos samanmuotoisia karvakamuja löytyy, niin saa ilmoittautua. En diskriminoi sukupuolia.

Ellei juuri match-made-in-furry-heaven löydy, niin sitten mielummin hiljaiseen osastoon. Itse osaan kyllä olla hissukseen, otan toisen toiveet huomioon, enkä kylvä roskaa ja likaisia vaatteita pitkin lattioita. Osaan myös laskea pöntönkannen.
En ole facebookissa: Huutelen kadulla tuntemattomille mitä teen kotona. Minua seuraa kolme ihmistä: kaksi poliisia ja yksi näyttää lääkäriltä.
Ava by Zerwolf. FCWs4as A C++ D+ H++ M- P+++ R+ T++ W Z- Sm++ RLCT/RB a++ cbm++$ d+ e+ f+ h** iw+++ j+ p+ sm**

User avatar
K-18
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1064
Joined: 02 Mar 2013, 09:25
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by K-18 » 09 Aug 2014, 15:58

Ookka. Eli pistetäänpä sitten muiden jatkoksi.... "Olettaen tietysti että saan rekattua ittelleni paikan koko conista."
Jos löytyisi huonekaveri. Mahdollista omaa huonekaveria kun ei ole omasta takaa tulossa.

Naaraspuolinen olen, en polta, alkoholinkäyttö alkoholitonta taikka vähäistä/nimellistä...
Oon hitusen introvertti ja saatan väsähtää kovin vilkkaasta menosta... mutta että rauhallinen käyskentely/keskustelu taustalla ei uniani haittaa.
Enkä hyvin suurella todennäköisyydellä itse suittaa, jos tällä on jotain merkitystä. Toisen suittailulla/suittailemattomuudella tuskin on merkitystä. :>

Ja rehellisesti, _täysin tuntemattoman kanssa jaan huoneen mieluummin naispuolisen kera, mutta että jos nyt on edes jotain hajua siitä toisesta, niin no big deal. o/
"en gång slockna alla stjärnor, men de lysa alltid utan skräck"
٩(͡๏̯͡๏)۶ Luonnosblogi | FB | Portfolio || FA || Weasyl

User avatar
Wolfbreath
Sponsori
Sponsori
Posts: 1065
Joined: 29 Apr 2006, 20:38
Telegram: @Wolfbreath
Location: Helsinki

Re: Huonekaverihaku

Post by Wolfbreath » 14 Aug 2014, 00:49

Wolfbreath wrote:Itse aion osallistua kommuunikämppään jonkun kanssa - vielä ei tietoa, kenen. Avoin haku päällä.
Kämppäkaveri löydetty - kiitos kannatuksesta muille, mutta nyt meni kansanterveydelle.
En ole facebookissa: Huutelen kadulla tuntemattomille mitä teen kotona. Minua seuraa kolme ihmistä: kaksi poliisia ja yksi näyttää lääkäriltä.
Ava by Zerwolf. FCWs4as A C++ D+ H++ M- P+++ R+ T++ W Z- Sm++ RLCT/RB a++ cbm++$ d+ e+ f+ h** iw+++ j+ p+ sm**

User avatar
Benizakura
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 345
Joined: 09 Jan 2012, 12:00
Location: Forssa
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Benizakura » 14 Aug 2014, 13:42

Jep huonekaveria vailla myös.
Image

User avatar
Darkgeus
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 403
Joined: 11 Sep 2007, 01:06
Telegram: @Darkgeus
Whatsapp: y-viestillä
Twitter: FinlandDragon
Discord: y-viestillä
Steam: Darkgeus
Location: Lahti
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Darkgeus » 15 Aug 2014, 02:36

Saman tyylistä huonekaveria ite etsin conin ajaksi jos sattuu ettei mun kuppani susi lähde coniin eli Gay turria huone kaverikseni jos löytyy :?: 8)
Image

User avatar
AuntieAlfa
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 251
Joined: 15 Jan 2012, 18:22
Telegram: AuntieAlfa
Discord: #5456
Location: Kuopio

Re: Huonekaverihaku

Post by AuntieAlfa » 04 Sep 2014, 22:40

Alfa-täti etsiskelee myös huonekaveria, yksärillä/skypessä voi nakella viestillä jos suostuisi majoittumaan tämän tätösen kanssa :P
"Jokaisella on lahjoja, jotkut vain aukaisevat pakettinsa vikkelämmin."

"Alfa lempii kuin aristokraattinen,
tuo sateenkaarien ateistinen,
tämä paremman huomenen avokatseinen."

~olethomo.fi

User avatar
The Evil Foxy
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 345
Joined: 12 Aug 2009, 20:57
Telegram: @TheEvilFox
Location: Lappeenranta
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by The Evil Foxy » 11 Sep 2014, 21:14

Ketulle huonekaveria plox.
"There is not art to find the mind's construction in the face."

User avatar
Kilves
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 302
Joined: 11 Nov 2013, 00:39
Telegram: Kilves
Discord: Kilves#8565
Location: Tampere

Re: Huonekaverihaku

Post by Kilves » 01 Oct 2014, 00:23

Näillä näkymin on tarvetta huonekaverille.

Huoneessa bileet yms. on okei. Nukkuma-ajat ei erityisesti minulle tärkeitä ole, olen hyvin joustava niiden kanssa. Mieluiten miespuolinen huonekaveri, naaraiden kanssa tuppaan olemaan jatkuvasti pahasti jäässä.
FA

I don't make jokes. I just point them out. - John Cleese

User avatar
Zestence
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 152
Joined: 17 Nov 2007, 16:19
Telegram: @Zester
Steam: zestence
Location: Tampere
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Zestence » 06 Oct 2014, 21:38

Mullakin huonekaveri hakusessa. Olen suitteri ja todennäköisesti tulen valvomaan myöhään jos ohjelmaa riittää. Minulla ei ole tapana pitää huoneessa mitään bileitä, jos hetkeksi rupattelemaan istumista ei lasketa. jos joku on huonekaveria vailla niin sopii laittaa IM:ää foorumilla tai vaikka kysellä steamista jonka löytää pelisosion ketjusta.

User avatar
Gaikotsu
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 222
Joined: 01 Apr 2013, 12:23
Telegram: Gaikotsu
Twitter: GaikotsuY
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by Gaikotsu » 18 Nov 2014, 20:58

Sain viimein rekisteröityä itseni coniin, mutta suunnitelmat huonekaverin suhteen meni vähän ristiin. :'D
Eli naispuolinen koirasusi vailla huonetoveria! Ei mielellään bileitä huoneessa, vaikka pidän hauskaa ja valvon myöhään. Juon hillitysti (jos ollenkaan) ja muutenkin käyttäydyn siivosti. Olen myös suitteri. :3

User avatar
NightWolf-_-
Sponsori
Sponsori
Posts: 352
Joined: 14 Dec 2006, 12:05
Telegram: NightWolf-_-
Skype: ASK IT
Whatsapp: ASK IT
Discord: NightWolf-_- #7864
Location: Hamina
Contact:

Re: Huonekaverihaku

Post by NightWolf-_- » 22 Nov 2014, 22:22

Tämä muuan NightWolf-_- ; koira, susi, husky -eläin ilmoittaa, että hänelläkin on tupakaveri vielä hakusessa. Kahden hengen huoneeseen on ilmoittauduttu. Alustavasti tiedusteltu parilta pörröltä, jotka eivät ole vielä tähän tapahtumaan rekisteröityneet / täysin varmoja tulostaan. Kuitenkin tässä ainakin ilmoitan kohteliaimmin, että hakusessa on huoneen jakaja.

Suittaaja siis olen. Huoeessa ei mitään isoja bileitä sitten, jos ei jotain pieniä jatkojen jatkoja lasketa mukaan. Aikaa ja biletystä voi viettää muuallakin, että pyrkisi huoneen pyhittämään suitin pukemista varten, eli toimikoon pukkarina ja tietysti nukkuma tilana, että conissa jaksaa, niin pitää välillä pystyä nukkumaankin. ;)
"Vaikka vuodet vierivät, niin yksi on ja pysyy sydämmissämme: Hopeanuoli." V.K.

Image

Kuva: SHL

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests