Taidemyyntiä, onko?

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

Locked
User avatar
Neotheta
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1360
Joined: 11 Jan 2009, 15:59
Telegram: Neotheta
Twitter: Neothetaa
Steam: Neotheta
Location: Kirkkonummi
Contact:

Taidemyyntiä, onko?

Post by Neotheta » 16 Sep 2014, 18:31

Tuli tässä mieleen kun porukka multa kyseli Traconissa että oonko tulos tähän tapahtumaan myymään juttuja myös, mutta eihän tästä aiheesta ole edes mitään tietoa että onko tämmöistä ylipäätänsä tässä tapahtumassa! (niinkuin ei ole mitään muutakaan infoa mistään...)

Eli siis onko tapahtumassa mitään taiteen myyntiä? Jos on, ketkä sinne pääsee ja miten?

Tuskin olen itse tulossa koska paikat näyttänee pian olevan täynnä vissii ja en ainakaan itse aio rekata ennenkuin ohjelmasta on mitään tietoa, ja muutenkin varoitus aika on aivan liian lyhyt jo tässä vaiheessa jos ohjelma tulisikin julki piakkoin (enää ei ole aikaa säästää tällaisia suuria rahasummia ellei tapahdu jotain onnenpotkua yhtäkkiä). Mutta uskoisin että tästä aiheesta on monille muillekkin hyötyä tietää ja ihan mielenkiintoistahan myös muutenkin. Voin ensivuotta harkita ainaki sitte jos tiiän että tämmöne mahollisuus on :3

User avatar
Kisu
Moderaattoriturri
Moderaattoriturri
Posts: 2564
Joined: 06 Sep 2006, 20:29
Telegram: KisuPanther
Twitter: KisuPantteri
Steam: PantherKatze
Battle.net: Kisu#2816
Location: Vantaa, Korso
Contact:

Re: Taidemyyntiä, onko?

Post by Kisu » 16 Sep 2014, 19:24

Neko-Maya wrote:Tuli tässä mieleen kun porukka multa kyseli Traconissa että oonko tulos tähän tapahtumaan myymään juttuja myös, mutta eihän tästä aiheesta ole edes mitään tietoa että onko tämmöistä ylipäätänsä tässä tapahtumassa! (niinkuin ei ole mitään muutakaan infoa mistään...)

Eli siis onko tapahtumassa mitään taiteen myyntiä? Jos on, ketkä sinne pääsee ja miten?

Tuskin olen itse tulossa koska paikat näyttänee pian olevan täynnä vissii ja en ainakaan itse aio rekata ennenkuin ohjelmasta on mitään tietoa, ja muutenkin varoitus aika on aivan liian lyhyt jo tässä vaiheessa jos ohjelma tulisikin julki piakkoin (enää ei ole aikaa säästää tällaisia suuria rahasummia ellei tapahdu jotain onnenpotkua yhtäkkiä). Mutta uskoisin että tästä aiheesta on monille muillekkin hyötyä tietää ja ihan mielenkiintoistahan myös muutenkin. Voin ensivuotta harkita ainaki sitte jos tiiän että tämmöne mahollisuus on :3
Taidekuja on tulossa ja mahdollisesti pienoinen artshow, tämän takia rekisteröinnin yhteydessä oli mahdollista valita "olen taiteilija". Ja paikkoja on vielä hyvin, rekkauksen jälkeen on hyvin myös aikaa maksaa ja erissäkin se onnistuu ;3

Tämä on ensimmäinen con ja aivan uudessa paikassa myös meille, huoneiden kaavoitukset ja suunnittelut vievät vielä aikaa hieman. Laitamme kyllä tarkempaa tietoa heti kun mahdollista :3
Finfur Ry
Sihteeri

Stay in bed, don't do nip, eat like a cat. MEOW!

The name 'leopard' may derive from an old notion that leopards were the result of crosses between lions (leo) and panthers (pard).

User avatar
RandonWolf
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1030
Joined: 09 Sep 2008, 18:43
Twitter: randonwolfy
Location: Savonlinna
Contact:

Re: Taidemyyntiä, onko?

Post by RandonWolf » 16 Sep 2014, 19:28

Myös myyntipöytiä tulee. Pöydät ja art show ovat molemmat maksuttomia, eli ei tarvitse maksella mitään pöytävuokria.
Molempiin ilmoittaudutaan rekisteröitymisen yhteydessä.

Ja vielä on hyvin tilaa, tapahtuma ei ole vielä lähellä loppuunmyyntiä.

User avatar
Raezla
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 195
Joined: 15 Oct 2012, 12:15
Contact:

Re: Taidemyyntiä, onko?

Post by Raezla » 17 Nov 2014, 11:42

Hei, en älynnyt ruksitella tuota taidemyyntikohtaa rekisteröidessä ja sitä ei nyt rekisteröinnin tarkastuksen jälkeen näköjään pysty enää tekemään. Minne pitäisi ottaa yhteyttä, jos kuitenkin olisi kiinnostusta tuohon myyntipaikkaan?
Image

User avatar
FFeFox
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 865
Joined: 12 Jun 2011, 13:30
Telegram: FFeFox
Twitter: ffefox
Steam: FFeFox
Location: Turku
Contact:

Re: Taidemyyntiä, onko?

Post by FFeFox » 17 Nov 2014, 11:47

Äffä wrote:Hei, en älynnyt ruksitella tuota taidemyyntikohtaa rekisteröidessä ja sitä ei nyt rekisteröinnin tarkastuksen jälkeen näköjään pysty enää tekemään. Minne pitäisi ottaa yhteyttä, jos kuitenkin olisi kiinnostusta tuohon myyntipaikkaan?
Kyllä sen pystyy vielä ruksittamaan :3 Oma rekisteröinti -sivulla lisätieto-kohdassa on "Muokkaa valintoja" -linkki jota klikkaamalla nuo valinnat saa auki muokattaviksi ^^
(pictured above) Confused screeching sounds that indicate a critical lack of understanding.

User avatar
Raezla
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 195
Joined: 15 Oct 2012, 12:15
Contact:

Re: Taidemyyntiä, onko?

Post by Raezla » 17 Nov 2014, 13:15

^ Aa, juu, kappas, en eilen unenpöpperössä huomannut pikkupränttiä. Kiitos! :)
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests