HUOM! Videoiden julkaisu

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

Post Reply
User avatar
SlvWolf
Adminturri
Adminturri
Posts: 2508
Joined: 25 Apr 2005, 01:23
Telegram: @SlvWolf
Location: Helsinki
Contact:

HUOM! Videoiden julkaisu

Post by SlvWolf » 22 Mar 2015, 16:52

Wuff!

Muistutus vain että mitään virallista ohjelmaa (paneeleita, häntien taistoja, turriteatteria, jne.) EI saa julkaista missään, edes piiloitetusti. Jos löytyy videomateriaalia olisi myös hienoa saada siitä kopio, jotta voisimme tehdä yleisesti jaettavan videon ^^
Mrrrrrrrrwuff! ^^

Finfur Ry
Puheenjohtaja

User avatar
Kookapurra
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 257
Joined: 18 Sep 2014, 09:11
Location: Vantaa
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by Kookapurra » 22 Mar 2015, 23:35

SlvWolf wrote:Wuff!

Muistutus vain että mitään virallista ohjelmaa (paneeleita, häntien taistoja, turriteatteria, jne.) EI saa julkaista missään, edes piiloitetusti. Jos löytyy videomateriaalia olisi myös hienoa saada siitä kopio, jotta voisimme tehdä yleisesti jaettavan videon ^^

Mihis tätä näitä videoita voisi pukata? :3 Ja kysyn vielä ihan vain uteliaisuudesta mutta miksi näin? O,O Jokin syvempi syy takana.
Image ~ 💕

User avatar
Lumi
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 169
Joined: 07 Oct 2005, 12:02
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by Lumi » 23 Mar 2015, 06:42

Paneelinvetäjänä olisi kanssa mukava nähdä kuinka myötähäpeän täyttämä talkshow tuli vedettyä. I MUST KNOW!

User avatar
NightWolf-_-
Sponsori
Sponsori
Posts: 352
Joined: 14 Dec 2006, 12:05
Telegram: NightWolf-_-
Skype: ASK IT
Whatsapp: ASK IT
Discord: NightWolf-_- #7864
Location: Hamina
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by NightWolf-_- » 23 Mar 2015, 08:43

Heips!

Tästä pitikin tulla kysymääni ja ottaa puheeksi. Videomateriaalia tuli siis kuvattua. Minäkin kysymän, että ladattaisiinko raakamateriaali sitten johonkin pilveen, josta asianosaiset saisivat ladattua ne itselleen? Itsellä ainakin on yhteensä reilun parin tunnin edestä videota, eli monta gigaa.

Materiaaliani saa toki käyttää sitten yleisenkin koostevideon tekemiseen, jos joku ottaa editoinnin täten vastuuleen. Itsekin meinasin toki koostaa itse kuvaamistani videoista jonkun muutaman minuutin yhteiskoosteen koko conista. Jonka tietysti näytän ensin järjestäjille, jotka saavat julkaista sen haluamassaan paikassa.

Ohjelmanpitäjille / panelisteille toki syytä toimittaa heidän pitämiensä ohjelmien videot. Lumikin kyseli omansa Ensimmäisen turriconini -paneelin videon perään, sekä Tinkaakin kiinnostaisi varmaankin nähdä "Mystiset Japaniturrit" -paneelinsa video. Kuvasin nämä kaksi paneelia kokonaan edellä mainituille toimittaisin dokumentoinnin.

Lisäksi Ginga Roomissa kuvattua materiaalia saisi hyödyntää Hopeanuoli-yhdistyksen käyttöön. Eli Ginga Roomin sisällöstä ja siellä pidetystä "Hopeanuoli: Suittausta vai cossausta?"-paneelin videoita ja kuvia menisi yhdistyksen omaan käyttöön.

Häntien Taisto -päälavan spektaakkelit tuli kuvattua ja yleistä kuvaa, tunnelmaa ja bileistä yms.

Siirtelen näitä kaikkia videoita, sekä kuvia koneelle ja katsotaan se paikka, että mihin niitä raakamateriaaleja lähettäisi. Tarpeen vaatiessa kiinteästi muistilla USB-tikku tai vastaavalla voin toimittaa myös.
"Vaikka vuodet vierivät, niin yksi on ja pysyy sydämmissämme: Hopeanuoli." V.K.

Image

Kuva: SHL

User avatar
SlvWolf
Adminturri
Adminturri
Posts: 2508
Joined: 25 Apr 2005, 01:23
Telegram: @SlvWolf
Location: Helsinki
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by SlvWolf » 23 Mar 2015, 09:12

Kookapurra wrote: Mihis tätä näitä videoita voisi pukata? :3 Ja kysyn vielä ihan vain uteliaisuudesta mutta miksi näin? O,O Jokin syvempi syy takana.
Viestiä voi laittaa suoraan slvwolf@finfur.net niin katsotaan paras siirtotapa.

Syitä on monia. Paneeleissa tarvitaan vähintäänkin paneelijärjestäjän suostumus sekä niiden osallistujien, jotka videossa saattavat näkyä. Itse paneelijärjestäjälle voi tietenkin lähettää videon vapaasti. Osassa ohjelmassa saattaa olla myös kopiosuojattua materiaalia, joka estää julkaisun. Tarkoitus on pääasiallisesti suojella jokaisen osallistujan yksityisyyttä ja toiveita pysyä poissa yleisesti julkaistavasta materiaalissa.

Pääohjelmiin (Häntien Taistot, Fursuit Games, Turriteatteri, jne.) pätevät samat asiat kuin paneeleihin, mutta näiden kohdalla haluamme hoitaa videoiden julkaisun omasta tahosta, kunhan mikään ei esteenä.
NightWolf-_- wrote: Itsekin meinasin toki koostaa itse kuvaamistani videoista jonkun muutaman minuutin yhteiskoosteen koko conista.
Koosteita ehdottomasti!
Mrrrrrrrrwuff! ^^

Finfur Ry
Puheenjohtaja

User avatar
Lumi
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 169
Joined: 07 Oct 2005, 12:02
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by Lumi » 23 Mar 2015, 11:55

Kaarlon ja mun puolesta eka turricon - paneeli on ns. vapaata riistaa, ainakaan esitys ei sisältänyt tekijänsuojattua materiaalia. Koska emme voi kuitenkaan siunata levitystä osallistujien puolesta, tosiaan silverille mailia, ja jos johonkin pilveen tuota materiaalia neidän paneelista ilmestyy, niin laittakaa ihmeessä yksärillä tai sähköpostilla ltuira@gmail.com linkkiä esitykseen :)

User avatar
Raezla
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 195
Joined: 15 Oct 2012, 12:15
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by Raezla » 23 Mar 2015, 13:14

Minä toivoisin myös, että Hopeanuoli-paneelin videoiden editoidun version voisi laittaa yhdistyksen youtubekanavalle. Ne kuitenkin kuvattiin kahdella videokameralla ja voitaneen editoida niin, ettei yleisö näy. Myös joku kiva koostepätkä olisi kiva.

Ginga Roomistahan on lyhyt pätkä yhdistyksen facebook-sivulla, mutta siellä ei näy muita tunnistettavia kuin minä.. Valokuvissa näkyviltä henkilöiltä kysyin luvan, saako kuvan jakaa siellä. Toivon, ettei niitä tarvitse poistaa, vaikka video aika höhlä onkin. (Linkki)
Image

User avatar
SlvWolf
Adminturri
Adminturri
Posts: 2508
Joined: 25 Apr 2005, 01:23
Telegram: @SlvWolf
Location: Helsinki
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by SlvWolf » 23 Mar 2015, 13:23

Äffä wrote: Minä toivoisin myös, että Hopeanuoli-paneelin videoiden editoidun version voisi laittaa yhdistyksen youtubekanavalle. Ne kuitenkin kuvattiin kahdella videokameralla ja voitaneen editoida niin, ettei yleisö näy. Myös joku kiva koostepätkä olisi kiva.

Ginga Roomistahan on lyhyt pätkä yhdistyksen facebook-sivulla, mutta siellä ei näy muita tunnistettavia kuin minä.. Valokuvissa näkyviltä henkilöiltä kysyin luvan, saako kuvan jakaa siellä.
Omia paneeleja saa tietenkin julkaista miten haluaa, kunhan tosiaan huomioi muut pörröt jotka saattavat esiintyä videolla ^^
Mrrrrrrrrwuff! ^^

Finfur Ry
Puheenjohtaja

User avatar
Raezla
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 195
Joined: 15 Oct 2012, 12:15
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by Raezla » 23 Mar 2015, 13:46

^Ok, hyvä homma. :)

Ja jos jollakulla muulla on jotain Ginga Roomista tai Hopeanuoli-paneelista, niitä voi pistää mailissa minulle tai NightWolf-_-:lle! (Mieluiten jälkimmäiselle, joka on meidän Youtube-vastaava.)
Image

User avatar
NightWolf-_-
Sponsori
Sponsori
Posts: 352
Joined: 14 Dec 2006, 12:05
Telegram: NightWolf-_-
Skype: ASK IT
Whatsapp: ASK IT
Discord: NightWolf-_- #7864
Location: Hamina
Contact:

Re: HUOM! Videoiden julkaisu

Post by NightWolf-_- » 23 Mar 2015, 22:08

^ Kuittaan Äffän kommentteihin ja siihen, että minullekin saa vastaavasti laittaa videota ja kuvia yhdistyksen ohjelmiin liittyen.

Pyrin Lumi toimittamaan sinulle teidän paneelinne materiaalin toki.

Muunkin materiaalin toimitan asianomaisille piakkoin.

Itse tehdyn koosteen tekeminen jää toki myöhempään ajankohtaan minun seuraavan parin pidemmän reissun takia, mutta sellainen tiivistelmä Suomen ensimmäisestä turriconista on tulossa minunkin osaltani.
"Vaikka vuodet vierivät, niin yksi on ja pysyy sydämmissämme: Hopeanuoli." V.K.

Image

Kuva: SHL

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests