Huonekaverihaku Animus 2016

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

User avatar
AuntieAlfa
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 251
Joined: 15 Jan 2012, 18:22
Telegram: AuntieAlfa
Discord: #5456
Location: Kuopio

Huonekaverihaku Animus 2016

Post by AuntieAlfa » 07 Nov 2015, 21:41

Eli, laitetaas huonekaverihaku tulevaa Animusta koskien pystyyn!
Täällä voi siis pyydellä itselleen huonekaveria/huonekavereita huoneisiin jos ei ole tullut etukäteen sovittua kenenkään kanssa :)

- - - - -

Minä itse aloitan, eli Alfa etsii itselleen huonekaveria kahden kuonon huoneeseen. Toivottavaa kohtalainen yörauha, ei siis juominkeja eikä huonebileitä :3
"Jokaisella on lahjoja, jotkut vain aukaisevat pakettinsa vikkelämmin."

"Alfa lempii kuin aristokraattinen,
tuo sateenkaarien ateistinen,
tämä paremman huomenen avokatseinen."

~olethomo.fi

User avatar
Pilke
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 104
Joined: 07 Mar 2011, 22:33
Telegram: @pilkeilv
Location: Mikkeli

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Pilke » 07 Nov 2015, 22:37

Olen myös huonetoveria vailla unikelpoiseen kahden kuonon huoneeseen. Huolin myös Alfan jos Alfa huolit miut :3

User avatar
KiteKraschu
Harjoitteleva turri
Harjoitteleva turri
Posts: 14
Joined: 25 Feb 2013, 13:46
Location: Porvoo

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by KiteKraschu » 07 Nov 2015, 22:58

voisin myös kysellä jos joku tahtois kahden hengen huoneeseen tämän kanssa majoittua ^^"
ainoa kriteeri vaan olisi että kuuntelisi sen verta toista jos toista väsyttää ja ymmärtää sit olla hyst I'3 ja tietty siivoo jälkensä :'D

User avatar
Rhaeli
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 146
Joined: 16 Nov 2014, 20:28
Telegram: @rhaeli
Location: Vantaa

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Rhaeli » 08 Nov 2015, 01:00

Minullakin on hakusessa, toveri joka on tajuaa olla kunnolla ja kunnioittaa toisen unia. ^^
"Kaikki haluavat vanhentua, muuta ei halua olla vanha" (Gustav Knuth)

User avatar
Razor260
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 608
Joined: 23 Jun 2012, 11:39
Telegram: @Razor260
Location: Kerava
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Razor260 » 08 Nov 2015, 09:34

Kisu etsii huonekaveria itselleen, minulla on suitti mukana ja en ole niin bile hile niin kunnioitan kyllä jos haluat mennä aikaisemmin nukkumaan ja odotan samaa myös toisten päin.

User avatar
Wolfbreath
Sponsori
Sponsori
Posts: 1065
Joined: 29 Apr 2006, 20:38
Telegram: @Wolfbreath
Location: Helsinki

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Wolfbreath » 08 Nov 2015, 09:58

Mulle kans unikaveri haussa. Stanu kahden hengen huone rastittu, kahdella vuoteella. Viime vuonna en juurikaan hotellihuoneessa aikaa viettänyt, joten tuskin olen häiriöksi tänäkään vuonna. En diskriminoi lajeja, rotuja, uskontoja tai sukupuolia. Viime vuosina en ole enää myöskään saanut palautetta, että kuorsaisin.
En ole facebookissa: Huutelen kadulla tuntemattomille mitä teen kotona. Minua seuraa kolme ihmistä: kaksi poliisia ja yksi näyttää lääkäriltä.
Ava by Zerwolf. FCWs4as A C++ D+ H++ M- P+++ R+ T++ W Z- Sm++ RLCT/RB a++ cbm++$ d+ e+ f+ h** iw+++ j+ p+ sm**

User avatar
GreatFox
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 188
Joined: 17 Aug 2007, 17:52
Telegram: @Kreittis
Twitter: Kreittis
Discord: Kreittis#1519
Steam: Kreittis
Location: Hamina
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by GreatFox » 08 Nov 2015, 13:29

Ilmoittaudun myös kaverittomaksi tässä ketjussa.
Normaali 2h huone erillissillä sängyillä valittu joten symmetriaa kaivataan tässä suhteessa.

En suittaa enkä piirrä. En järjestä roompartyjä mutta ei haittaa vaikka toinen tuvan asukas järjestäisi. Sähkötupakka höyryää mutta analoginen ei. Osaan kunnioittaa hiljaisuutta. Kuorsauksesta en tiedä sillä tähän mennessä kukaan ei ole valittanut joten en kai ainakaan pahasti sitä tee.

Laji/rotu/sukupuoli/elintapa/uskonto/uskontomattomuus vapaa, kaikki on sallittua, en tuomitse.

User avatar
Twis
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 289
Joined: 05 Oct 2010, 23:43
Telegram: Twisz
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Twis » 08 Nov 2015, 13:41

Hello. Is it me your looking for? 8D

2H huone, erilliset sängyt varattuna. Todennäköisesti olen myöhään riennoissa mutta en mölyä kun saavun huoneeseen nukkumaan. Annan nukkumarauhan ja sitä myös odotan huonetoverilta.
Joskus saatan olla rauhoittumassa vilskeestä päivisin huoneessa tai torkkumassa päiväunia, mutta älä anna sen häiritä tai rajoittaa omaa liikuskelua.
Suittailen mutta pidän vermeet hyvin desifioituina ja hajuttomina. En pidä huonebileitä.

Sinun lajilla, sukupuolella tai sukupuolettomuudella ei ole väliä.

User avatar
SoanoS
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 973
Joined: 04 May 2005, 12:31
Telegram: soanos
Location: Tampere
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by SoanoS » 08 Nov 2015, 13:42

Tällä hetkellä myös huonekaverittomana, mutta lähinnä ihmettelen rekisteröintikaavakkeen sekavuutta.

Nimittäin kun täytin kaavaketta niin odotin koko ajan sitä "huonekaveritoivomuslistaa", mutta yhtäkkiä edessä olikin yhteenvetosivu joka tuli täysin puskasta. "Jaa tässäkö oli kaikki?"
Onko rekisteröintikaavakkeeseen tulossa korjauksia/muutoksia, vai voiko näitä huudella jälkikavioon?
noun, verb, jad·ed, jad·ing.
–noun
1. a worn-out, broken-down, worthless, or vicious horse.
2. to become weary or spiritless.


M2F TS (WIP).

User avatar
Greenhead
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 335
Joined: 21 Nov 2013, 18:51
Telegram: GreenheadFIN
Location: Kolmas kivi auringosta

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Greenhead » 08 Nov 2015, 14:16

SoanoS wrote:Nimittäin kun täytin kaavaketta niin odotin koko ajan sitä "huonekaveritoivomuslistaa", mutta yhtäkkiä edessä olikin yhteenvetosivu joka tuli täysin puskasta. "Jaa tässäkö oli kaikki?"
Onko rekisteröintikaavakkeeseen tulossa korjauksia/muutoksia, vai voiko näitä huudella jälkikavioon?
Ainakin viime vuonna oli, että tuli jälkikäteen huonekaveri rekisteröinti osio. Kaavakkeeseen laitettiin omakeksimä "avainsana", jonka molemmat huoneeseen majoittujat kirjoittavat, jolloin järjestelmä osaa "parittaa" ne lomakkeet keskenään. En tiedä onko minkälaista ratkaisua kehitetty tälle vuodelle. Ne ketkä eivät ole saaneet huonetoveria, niin heille arvotaan.
Elämä on paikka, jossa tulee yllätyksiä vastaan.

User avatar
SoanoS
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 973
Joined: 04 May 2005, 12:31
Telegram: soanos
Location: Tampere
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by SoanoS » 08 Nov 2015, 14:56

Greenhead wrote:
SoanoS wrote:Nimittäin kun täytin kaavaketta niin odotin koko ajan sitä "huonekaveritoivomuslistaa", mutta yhtäkkiä edessä olikin yhteenvetosivu joka tuli täysin puskasta. "Jaa tässäkö oli kaikki?"
Onko rekisteröintikaavakkeeseen tulossa korjauksia/muutoksia, vai voiko näitä huudella jälkikavioon?
Ainakin viime vuonna oli, että tuli jälkikäteen huonekaveri rekisteröinti osio. Kaavakkeeseen laitettiin omakeksimä "avainsana", jonka molemmat huoneeseen majoittujat kirjoittavat, jolloin järjestelmä osaa "parittaa" ne lomakkeet keskenään. En tiedä onko minkälaista ratkaisua kehitetty tälle vuodelle. Ne ketkä eivät ole saaneet huonetoveria, niin heille arvotaan.
Se leveä pyy. Se voi ehkä helpottaa asiaa. tuo "safewordi" systeemi on kyl ihan kiva idea, ettei kukaan pääse "kiilaamaan väliin" jos joku haluaa olla jonkun kanssa samassa kopperossa. Itsellä tosin on kamala arpaonni, pitää huhuilla ajoissa noita siis.
noun, verb, jad·ed, jad·ing.
–noun
1. a worn-out, broken-down, worthless, or vicious horse.
2. to become weary or spiritless.


M2F TS (WIP).

User avatar
Nibe
NormaaliTurri
NormaaliTurri
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2015, 17:18
Telegram: @NibeTheDobie
Location: Vantaa

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Nibe » 08 Nov 2015, 23:35

Yksi koiruli kanssa täältä olisi huonekaveria vailla. Suittia ei ole ja en ajatellut pitää huoneessa mitään jatkoja. päiväunia saatan ottaa jos menee myöhään, mutta itse olen mahdollisimman hiljaa huoneessa. Sukupuolella ei ole minulle väliä kuka siellä huoneessa bunkkaa. Erilliset sängyt tietenkin.

Itse olen mies, tupakoin juuri nyt, mutta ensivuonna luultavasti en. Tietääkseni en kuorsaa tai mitää muutakaan epämääräistä ääntä pidä nukkuessani. Yleisesti ottaen tulen kaikkien kanssa toimeen ja jos juttuseura kiinnostaa, nii musta sellasta saa 99.9% varmasti :3 Eikä ole mitään ongelmia minkään uskonnollisten/seksuaalisten suuntautumisien kanssa. (Kunhan ne eivät tuota ääntä, joka häiritsee mun uniani.)
Umpihangesta itänyt vittumainen kusipää.

User avatar
SoanoS
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 973
Joined: 04 May 2005, 12:31
Telegram: soanos
Location: Tampere
Contact:

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by SoanoS » 13 Nov 2015, 15:01

Ai niin. Tarvitsen huonekaverin jota ei haittaa kämppäkaverin "epätavallisuus". Sairastan Crohnin tautia ja sen vuoksi minulle on tehty paksusuoliavanne, joka saattaa olla joillekin häiritsevä. Ajattelin manita jo tässä vaiheessa... ._.
noun, verb, jad·ed, jad·ing.
–noun
1. a worn-out, broken-down, worthless, or vicious horse.
2. to become weary or spiritless.


M2F TS (WIP).

zndxxx
Uusi turri
Uusi turri
Posts: 4
Joined: 07 Nov 2015, 20:02
Location: Tampere

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by zndxxx » 20 Nov 2015, 21:19

Oikeastaan en hoksannut varata huonetta ennakkovarauksen yhteydessä, mutta voikohan vielä lippuvarauksen lisäksi varata jälkijunaan huoneen netin kautta tai jollain järjestelyllä ?

User avatar
Oppeola
Moderaattoriturri
Moderaattoriturri
Posts: 291
Joined: 06 Oct 2013, 02:26
Telegram: @oppeola
Twitter: @oppeola
Location: Kirkkonummi

Re: Huonekaverihaku Animus 2016

Post by Oppeola » 20 Nov 2015, 22:09

zndxxx wrote:Oikeastaan en hoksannut varata huonetta ennakkovarauksen yhteydessä, mutta voikohan vielä lippuvarauksen lisäksi varata jälkijunaan huoneen netin kautta tai jollain järjestelyllä ?
Lähetä muutospyyntö järjestelyvastaaville yhteystietosivulta löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Twitterin kautta ovat myös hoitaneet muutoksia.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests