Pelihuone Animus

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

User avatar
Lohis
NormaaliTurri
NormaaliTurri
Posts: 86
Joined: 24 Dec 2015, 21:45
Location: Hki

Re: Pelihuone Animus

Post by Lohis » 02 Mar 2016, 07:40

Suoritin inventaarin retropelilaatikkooni. Lohharit tykkää keräillä nameja asioita. Vastaan tuli tämmöinen kattaus:

-NES
-5 ohjainta
-Zapperi
-Mega Man 2, 3 ja 4
-Duck Tales 1 ja 2
-Nintendo World Cup
-Life Force Salamander
-Action 52
-Turtles II - The Arcade Game
-The Jungle Book

-SNES
-2 ohjainta
-Hiiri & Mario Paint
-Super Game Boy
-Super Mario World 1 ja 2 (kakkonen auf Deutsch)
-Super Castlevania IV
-Street Fighter II
-Star Trek Starfleet Academy Starship Bridge Simulator
-Donkey Kong Country 1 ja 3

Kummallekin laitteelle löytyy myös PowerPak-flash-kasetit, joilla voi pyörittää romeja muistikortilta. Köh köh, ihan devauspuuhiin vain... mitä nyt likimain kaikki pelit toimii niillä :wink: Nessin PowerPak vaatii modatun laitteen.

Melko varmasti saan myös pyydettyä kaverilta vastaavanlaisen MegaDriven fläshikasetin. Ja itse laitteen sen kylkiäiseksi, jos jostain kumman syystä mistään lähempää ei muka löytyisi.

Kaikkea en saane kulkemaan täältä matkojen takaa, riippuu kyydistä ja kyydin muodosta. Mutta erittäin mielelläni täydennän kattausta millä tahansa yllämainituista. Enköhän jouda myöskin avustelemaan videopelipuolen pyörittämisessä. Tää on mun lapsuuteni, ja minähän en koskaan kasvanut aikuiseksi.
♫ Squeak

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Pelihuone Animus

Post by Jargonfox » 02 Mar 2016, 11:28

Dragon++ wrote:-NES
-snip
-SNES
snip
Heeeh nyt kuulostaa hyvältä~ Itsellä olisi kanssa tuoda paikalle Super Mario Bros 1 ja Duck Hunt, itse NESsiä minulla ei ole eikä myöskään sitä zäppäriä joten en ole toimivuudesta satavarma, mutta oletus olisi että toimii :3
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Fiffe
Harjoitteleva turri
Harjoitteleva turri
Posts: 42
Joined: 08 Mar 2013, 00:30
Telegram: @Vihve
Discord: Fiffe#1684
Location: Espoo
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Fiffe » 06 Mar 2016, 22:48

Päivitystä systeemeihin. Ajattelin tuoda seuraavat PS1-pelit:

-Atari Anniversary Edition Redux - legendaarisia retropelejä yhdellä levyllä
-Championship Motocross featuring Ricky Carmichael - perinteistä motocrosseilla ajelua, kahden pelaajan moninpeli mahdollinen
-Colin McRae Rally 2.0 - "realistinen" rallipeli
-Dead or Alive - tappelupeli tissifysiikoilla
-Destruction Derby 2 - kreisi rallipeli
-Doom - legendaarinen räiskintäpeli
-Duke Nukem 3D - raakaa räiskintää
-GTA & GTA 2 - väkivaltaista perseilyä ja ajelua suuressa kaupungissa (hei kyl te tiiätte tän)
-Soulblade - tappelupeli; miekkoja ja turpaanvetoa, kahden pelaajan moninpeli mahdollinen
-Street Fighter Alpha 3 - turpaanvetoa melkoisella määrällä hahmoja, kahden pelaajan moninpeli mahdollinen
-Tekken 2 & 3 - basic tappelupeli, kahden pelaajan moninpeli mahdollinen
-Vigilante 8 - peli, jossa ohjataan hurjasti tuunattua autoa aikeina tuhota toisten pelaajien autot mielikuvituksellisilla aseilla - moninpelinä helvetin kovaa kamaa

Pelit toimii vain sirutetulla pleikalla ja toki myös Playstation emulaattorilla, jos joku tahtoo tuoda tarpeeksi tehokkaan tietokoneen pelikäyttöä varten.

User avatar
Archyx
Sponsori
Sponsori
Posts: 183
Joined: 10 Nov 2010, 21:09
Telegram: @Archyx
Location: Tuusula

Re: Pelihuone Animus

Post by Archyx » 12 Mar 2016, 12:58

Omista arkistoista löytyy Amiga 500 ja sille pelejä, 2x TAC-2, lisälevyasemia, ja näyttölaitteeksi ≈22" Samsungin littu. Amiga 600 torniprojekti on kesken. Jos saan sen käytettävään ja kuljetusta kestävään kuntoon, sillä voi ainakin pelata parit ekat Monkey Islandit suoraan kiintolevyltä ilman korppujen vaihtelua.

Antiikkiosastolta löytyy CBS ColecoVision yhdellä ohjaimella ja kahdella pelillä (Cosmic Avenger ja Looping), jos ketään kiinnostaa aito turhautuminen suorastaan käyttökelvottoman ohjaimen kanssa. Tämä rakkine vaatii analogisen TV-antenniliitännän näyttölaitteen päässä.

Nurkista löytyy myös videoskaalain, jolla telkkarimaailman RGB- ja komposiittikuvasignaali on mahdollista muuttaa XGA:ksi (1024x768). Omat putkinäytöt ovat jo lahonneet pois, mutta käynen keväällä tonkimassa mökkivarastot, josko sieltä löytyy toimivia. Joku iänikuisen vanha Amstradin PC siellä lienee, mutta sen toimivuudesta en toistaiseksi tiedä.

Kotonani olevat laitteet ovat vain 20 minuutin matkan päässä Gustavelundista, joten niitä voidaan tuoda paikalle jäljellä olevan tilan ja tarpeen mukaan.
Archyx (äännellään [ɑrkçks]) - naturristi, audiohörhö, amigisti, retropelaaja ja melkein kaikkea muuta mahdollista turhaa.

User avatar
vilvi
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 218
Joined: 23 Jan 2010, 20:43
Telegram: @vilvifox
Twitter: @vilvifox
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by vilvi » 12 Mar 2016, 21:36

Jos vielä tarvista retromille koneille, niin löytyisi Atari 2600 ja Philips Videopac/Magnavox Odyssey2.

User avatar
Zestence
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 152
Joined: 17 Nov 2007, 16:19
Telegram: @Zester
Steam: zestence
Location: Tampere
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Zestence » 12 Mar 2016, 22:50

Mulla olis Commodore 64 (kasettiasema epäkunnossa) ja siihen ohjelmointioppaita ja pari peliä c-kasetilla. Sit ois Amiga 500 ja siihen läjä korppuja.

Sit isompana laitteena olis vuoden 1987 Hyundai Computer Systems Super-16T 8808-2 prosella, ATI EGA Wonder näyttiksellä, 20MB kiintolevyllä, 640K keskusmuistilla ja DS/DD lerppuasemalla. DOS ja GW-BASIC. Lerppuja on hirvee kasa ja joikkarikin löytyy. Tätä tosin ei varmaan siirretä mihinkään koska kyseessä on aika iso setti keskusyksiköllä ja putkimonitorilla ja muulla härpäkkeellä ja mulla ei ole autoa.


Mutta on a related note, olisiko pokeripöytää mahdollista saada pelihuoneeseen? Mulla ois ihan pokeripäällinen pöydälle ja isohko setti chippejä.

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Pelihuone Animus

Post by Jargonfox » 14 Mar 2016, 19:35

Oho hups heti ku en parii päivää vilkase tätä forkkaa tänne ilmestyy viestei XP noh, enpä hirveen myöhässä onneks huomannu näitä, eeeelikkäs:

Ainakin nuo Amigat ja Atarit kiinnostaisi ja olisi kyllä tosi hieno saada paikalle! Koska Archyx on 20 minsan päässä hotellilta voisi hän vaikka tuoda sen Amigan itsessään, Zes vois tuoda sitten ihan vaan pelit/korput, ihan vaan näin ettei tulis miljoonaa kappaletta samaa tavaraa eri suunnasta :3 Mun pitää kyllä viellä kummastella ja kysellä että miten tuota tilaa nyt on ja kuinka kaikkea tulee mahtumaan, odotan yhä tietoa mm. tilojen pöytämäärästä ja muusta. Pistän kyllä kans kaikille jossai välissä privana viestiä ja varsmistan asioita.

Pokerihomma ois kyllä aika kiva, varsinki jos sua Zes kiinnostaisi sitten vetää ja virittää pokeria siellä, saisi ohjelmakarttaan esille ja varmaankin pelaajia mukaan.
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Greenhead
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 335
Joined: 21 Nov 2013, 18:51
Telegram: GreenheadFIN
Location: Kolmas kivi auringosta

Re: Pelihuone Animus

Post by Greenhead » 14 Mar 2016, 20:02

Jargonfox wrote:Pokerihomma ois kyllä aika kiva.
Räsypokeria? =D
Elämä on paikka, jossa tulee yllätyksiä vastaan.

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Pelihuone Animus

Post by Jargonfox » 14 Apr 2016, 19:49

Eeeelikkäs täs ois vähän jotaa tietoa mitä täl hetkel paikalle tulossa. Lista laitteistosta ja peleistä saattaa muuttua sen perusteella mitä sinne oikeasti sitten mahtuu, muuuutta:

Laitteistoa, osa näistä sattaa olla paikalla vain ohjelmien ajan (esim oma Gamecube/Wii), muut niin kauan kuin omistajat suovat:
TV:t *3, yks isompi, kaks pienempää - The Evil Foxy, Oppeola
Sirulline PS1 - The Evil Foxy, jos tarvetta niin voin itse tuoda kans normi PS2:n
Gamecube tai Wii - Jargonfox (thaaat's me)
Win95 - The Evil Foxy
Amiga 500 - Archyx
NES & SNES - Lohis
Atari 2600 - vilvi

Videopelit, listaan kaikki paikalle ilmestyvät pelit myöhemmin, muuuutta:
PS1 ja Gamecube & Wii pelejä - Jargonfox, mm. kaikki Crash Bandicootit
PS1 pelejä - Fiffe
Win95 - The Evil Foxyltä tulee Duke Nukem 3D, itseltä löytyy mm Keisarin Uuudet Kuviot ja Sims (Deluxe Edition), mutta lisää kaivataan
Amiga 500 pelejä - Archyx, Zestance
NES & SNES pelejä - Lohis

Lautapelit, korttipelit:
PALJON kaikkea kivaa - Greenhead
Catan, King of Tokyo, Ticket to Ride, Puerto Rico - Lisko
Doom, Carcasson, Doom - Joe-Kettu

Muuta kivaa:
Sarjiksia: Blacksad 1-5, Heat 1-3 - Greenhead
Jotain muita turrisarjiksia - Fiffe
Pokerihommat - Zestance

Ohjelmaa!
Super Smash Bros Melee - Jargonfox
Crash Bash - Jargonfox
Crashs Team Racing - Jargonfox
Tekken 3 - Jargonfox
Action 52 - Lohis
Pokeria - Zestance
Pokemon kortteilua - Fiffe (tää hiukan kysymysmerkillä viel, ootan varmennusta)

Tällä hetkellä vielä kaivataan:
Mahollisia peliohjelman pyörittäjiä. Ei tarvitse olla turnauksia kuten mun ohjelma nyt sattuu olemaan, ihan vaan jotain rentoa (mutta ajoitettua) yhteispelailuakin oisi kiva saada mukaan :3


Pistän kaikille mukana oleville kyl viellä jotenki viestiä (aika varmasti ykstiyisviestillä täällä foorumilla) jossai välissä ja varmistelen ja kyselen hommat läpi, onhan tässä vielä aikaa.

toivon mukaan en unohtanu tästä listasta mitään/ketään, oon listannu itselle kaiken ylös mutta lista vielä vähä sekasin hups
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Fiffe
Harjoitteleva turri
Harjoitteleva turri
Posts: 42
Joined: 08 Mar 2013, 00:30
Telegram: @Vihve
Discord: Fiffe#1684
Location: Espoo
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Fiffe » 14 Apr 2016, 21:45

Kyselen tässä kuinka halukkaita pörröt on pelaamaan Magic the Gatheringiä ja Pokemon TCG:tä eli vanhoilla kunnon pokekorteilla. Omia kortteja saa totta helvetissä ottaa mukaan.
Mikäli halukkaita löytyy, otan ison saaliin kortteja ja pakkoja mukaan, joilla voi pelata niin aloittelijat kuin kokeneetkin. Vaikkei kukaan ilmottaiskaan olevansa kiinnostunut, otan varalta jonkun verran kortteja. ;D Opetan myös porukkaa pelaamaan.

Hoksasin että onhan mulla myös mainio korttipeli Munchkins, jossa pelaajalle generoidaan satunnainen hahmo jota hänen tulee kehittää hirviöitä tappaen ja kavereita härnäten. Vähän vaikea selittää, mutta kyseessä siis useamman pelaajan hauska semi-strateginen peli. :3

Sitten vielä kolmanteen aiheeseen: löytyykö porukoilta käsikonsoleita? Niilläkin olisi hauska pelata jotain moninpeliä. Minulta ja Shirolta löytyy lähinnä Nintendo DS ja 3DS ja muutamia Pokemon-pelejä. Myös GBA ja GBC löytyy ja niille linkkikaapeli.

User avatar
Neotheta
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1360
Joined: 11 Jan 2009, 15:59
Telegram: Neotheta
Twitter: Neothetaa
Steam: Neotheta
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Neotheta » 15 Apr 2016, 13:23

Fiffe wrote:Kyselen tässä kuinka halukkaita pörröt on pelaamaan Magic the Gatheringiä ja Pokemon TCG:tä eli vanhoilla kunnon pokekorteilla. Omia kortteja saa totta helvetissä ottaa mukaan.
Mikäli halukkaita löytyy, otan ison saaliin kortteja ja pakkoja mukaan, joilla voi pelata niin aloittelijat kuin kokeneetkin. Vaikkei kukaan ilmottaiskaan olevansa kiinnostunut, otan varalta jonkun verran kortteja. ;D Opetan myös porukkaa pelaamaan.

Hoksasin että onhan mulla myös mainio korttipeli Munchkins, jossa pelaajalle generoidaan satunnainen hahmo jota hänen tulee kehittää hirviöitä tappaen ja kavereita härnäten. Vähän vaikea selittää, mutta kyseessä siis useamman pelaajan hauska semi-strateginen peli. :3

Sitten vielä kolmanteen aiheeseen: löytyykö porukoilta käsikonsoleita? Niilläkin olisi hauska pelata jotain moninpeliä. Minulta ja Shirolta löytyy lähinnä Nintendo DS ja 3DS ja muutamia Pokemon-pelejä. Myös GBA ja GBC löytyy ja niille linkkikaapeli.
Pokekortteja! löytyy ihan hemmetisti, mulla on sekä uusia että vanhoja, näistä oon kasannu ittelleni pakkoja. Mielellään sitten sääntöihin että bill-traineriä pitää pelata support-kortin säännöillä ettei peliä voi exploittaa ^^;
Myös mtg pakkoja löytyy, mutta mieluiten pelaan pokemoneilla koska tälle ei ikinä ole mahollisuutta!
Multa löytyy käsikonsoleina gameboy colour (gold, silver ja kohta pitäs postisa tulla myös red - linkkikaapelia en vielä omista) sekä DSi jossa pokemon soul silver, black ja black2. Harmillisesti en vaan ikinä oo saanu treenattua pokemoneja 100lv asti joten tappeluissa en varmaan pärjää.

Multa löytyisi myös tuotavaa pelihuoneeseen. Nintendo 64 johon on pokemon stadium 1&2 sekä pokemon snap (yksinpeli). Kaksi ohjainta ja yksi gamepakki johon saa kiinni gameboy pelit yellow,red,blue,silver,gold,crystal. Tämän aarteen käyttöä haluan kuitenkin valvoa koska se on mulle tosi rakas, joten se olisi vain sillon siellä kun olen itse paikalla c:

Roomparty coni-teemaisen korttipelin + turri extension voisin tuoda myös pelihuoneeseen! Tämä on ollut ainakin Confuzzledissa tosi huomiota herättävä peli - pelaajia voi olla mukana niin paljon kuin pöydälle mahtuu ja peliin saa liittyä myös keskenkaiken :3

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Pelihuone Animus

Post by Jargonfox » 15 Apr 2016, 13:46

Neotheta wrote:Multa löytyisi myös tuotavaa pelihuoneeseen. Nintendo 64 johon on pokemon stadium 1&2 sekä pokemon snap (yksinpeli). Kaksi ohjainta ja yksi gamepakki johon saa kiinni gameboy pelit yellow,red,blue,silver,gold,crystal. Tämän aarteen käyttöä haluan kuitenkin valvoa koska se on mulle tosi rakas, joten se olisi vain sillon siellä kun olen itse paikalla c:

Roomparty coni-teemaisen korttipelin + turri extension voisin tuoda myös pelihuoneeseen! Tämä on ollut ainakin Confuzzledissa tosi huomiota herättävä peli - pelaajia voi olla mukana niin paljon kuin pöydälle mahtuu ja peliin saa liittyä myös keskenkaiken :3
Uh nää vaikuttaa molemmat kivalta kyl~ kiinnostaisko huvittaisko sua ihan ajoittaa tuota N64 juttua joksikin ns. ohjelmaksi? Ei siis tarvis mitään ns tärkeätä tai edes erityisemmin järjestettyä olla, ohjelma voisi olla ihan vaan "N64 ja Pokemon" nimeltään, tai joku vastaava :D voisi sitten olla siinä tunnin pari tai noh, sen mukaan miten itse jaksat

Sama juttu kans tuossa Roomparty hommassa, en itse tiedä siitä mitään (ja noh, mulla on jo neljä ohjelmajuttua tässä hups) niin noh, siitäkin ois kiva saada jotain ohjelmaa, kenties iltaohjelmaa? Pokerin kohallakin miettinyt että se voisi olla illemmalla. Joka tapauksessa kuitenkin koitetaan saada nää ohjelmat siten että eivät mene animuksen oman ohjelman (fursuit walkit, teatteri/sketsihommat, jne) kanssa päällekkäin
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Neotheta
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1360
Joined: 11 Jan 2009, 15:59
Telegram: Neotheta
Twitter: Neothetaa
Steam: Neotheta
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Neotheta » 15 Apr 2016, 16:21

Jargonfox wrote: Uh nää vaikuttaa molemmat kivalta kyl~ kiinnostaisko huvittaisko sua ihan ajoittaa tuota N64 juttua joksikin ns. ohjelmaksi? Ei siis tarvis mitään ns tärkeätä tai edes erityisemmin järjestettyä olla, ohjelma voisi olla ihan vaan "N64 ja Pokemon" nimeltään, tai joku vastaava :D voisi sitten olla siinä tunnin pari tai noh, sen mukaan miten itse jaksat

Sama juttu kans tuossa Roomparty hommassa, en itse tiedä siitä mitään (ja noh, mulla on jo neljä ohjelmajuttua tässä hups) niin noh, siitäkin ois kiva saada jotain ohjelmaa, kenties iltaohjelmaa? Pokerin kohallakin miettinyt että se voisi olla illemmalla. Joka tapauksessa kuitenkin koitetaan saada nää ohjelmat siten että eivät mene animuksen oman ohjelman (fursuit walkit, teatteri/sketsihommat, jne) kanssa päällekkäin
Pokemonille voisi varmaan ajoittaa jotain, toivottavasti vaan ei mene minkään muun kanssa päällekkäin - meinasin sitä jotain arttipaneeliakin pitää ja pari muutakin ohjelmanumeroa kiinnostaa kovasti (demoscene, ötökkäpaneeli, virtuaalilasit) ja oon tietty myös myyntikujalla (sieltähän voin tietty lähteä välillä vetämään kun tuskin kauheesti tavaraa on tuotavana).

Roompartylle voisin kirjoitella suomenkielisen ohjeen, se on tosi yksinkertainen peli joten en usko että tarvii aktiivista ohjeistusta - pelin syvin idea on tuottaa hassuja coni tarinoita joista jokainen varmaan tunnistaa tuttuja tilanteita. Pelin vaativin osio on se että pitää osata lukea englantia - elikkä korttien tekstit. Voin kuitenki illalla tulla innoittamaan pörröjä mukaan jos peli ei itsestään lähde c:

User avatar
Fiffe
Harjoitteleva turri
Harjoitteleva turri
Posts: 42
Joined: 08 Mar 2013, 00:30
Telegram: @Vihve
Discord: Fiffe#1684
Location: Espoo
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Fiffe » 16 Apr 2016, 14:02

Neotheta wrote: Pokekortteja! löytyy ihan hemmetisti, mulla on sekä uusia että vanhoja, näistä oon kasannu ittelleni pakkoja. Mielellään sitten sääntöihin että bill-traineriä pitää pelata support-kortin säännöillä ettei peliä voi exploittaa ^^;
Myös mtg pakkoja löytyy, mutta mieluiten pelaan pokemoneilla koska tälle ei ikinä ole mahollisuutta!
Multa löytyy käsikonsoleina gameboy colour (gold, silver ja kohta pitäs postisa tulla myös red - linkkikaapelia en vielä omista) sekä DSi jossa pokemon soul silver, black ja black2. Harmillisesti en vaan ikinä oo saanu treenattua pokemoneja 100lv asti joten tappeluissa en varmaan pärjää.
Uuh, mukava kuulla! Mä ja Shiro tuodaan iso kasa Pokemon-pakkoja ja kortteja, ja Magicia toki myös.
En osaa vielä sanoa millä mallilla mun poket on noissa videopeleissä (muistaakseni multa löytyy Red, Blue, Emerald ja White tai Black), mutta pitääpä tarkistaa. Voihan sitä jonkinlaisia ei-niin-professional matseja pitää. Multa löytyy linkkikaapeli, joka toimii Gameboy Colourissa ja Advancessa ja basicly kaikissa Gameboyissa.

User avatar
Neotheta
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 1360
Joined: 11 Jan 2009, 15:59
Telegram: Neotheta
Twitter: Neothetaa
Steam: Neotheta
Location: Kirkkonummi
Contact:

Re: Pelihuone Animus

Post by Neotheta » 20 Apr 2016, 18:48

Image

Tuli hankittuu toinen gamepakki, nyt voi haastaa gameboy peleistä olevalla tiimillä toisensa pokemon stadiumin kautta! :D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests