Conikiitokset

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

Deer
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 118
Joined: 29 Jul 2007, 04:39

Re: Conikiitokset

Post by Deer » 23 Jun 2016, 02:55

Vähän myöhästyneet conikiitokset omastakin puolesta. Oli aivan helvetin uskomaton karkelo ja kävellessäni ulos hotellilta viimeistä kertaa iski ehkä pahin konimasis koskaan.

Suuret kiitokset menevät kaikille kanssapörröille joiden kanssa sai bilettää, Malactukselle hienosta VR-kokemuksesta, Terpalle mielenkiintoisesta kotiloesittelystä, kaikille retrolaitteita
paikalle raahanneille, saunakavereille, huonebileiden isännille (Tony, Haikz), WB :lle, Jarille ja Hukalle, jotka jaksoitte sietää mua eniten :D...
... Turriteatterin väelle, oli todella viihdyttävä esitys taas kerran, tietenkin järkkäreille kaiken tämän uskomattomuuden mahdollistamisesta sekä luonnollisesti
kaikille DJ :lle ja kanssadankeejille varsinkin aivan törkeän eeppisestä LA-illan päätöksestä! Voi rehellisesti sanoa, ettei ole ollut niin hauskaa dankefloorilla.. sitten edellisen
animuksen :D. Varmasti unohdin vielä jotain, mutta antakaa anteeksi.

Omalta osalta jäi vähän harmittamaan, että en tutustunut tarpeeksi uusiin naamoihin. En ole kovinkaan sosiaalinen pienessä darrassa, joten päiväsosialisointi
jäi vähän vaisuksi. Ensikerralla tässä osastossa parannetaan..vaikka siihen tuntuu olevan ikuisuuttakin pidempi aika :/.

User avatar
Hohtis
Turrien turri
Turrien turri
Posts: 2534
Joined: 12 Nov 2011, 02:55
Telegram: Hohtis
Twitter: @Hohtis
Location: El Turku

Re: Conikiitokset

Post by Hohtis » 23 Jun 2016, 10:55

Pienestä conijärkytyksestä toipuneena - pidetään lyhyenä - kiitos kaikille!

Järjestäjille, apulaisille ja mahtaville seuralaisille. Oli todella kivaa, toivottavasti ensi vuonna uudestaan :3/
Image
NO GUTS
NO GLORY

User avatar
NightWolf-_-
Sponsori
Sponsori
Posts: 352
Joined: 14 Dec 2006, 12:05
Telegram: NightWolf-_-
Skype: ASK IT
Whatsapp: ASK IT
Discord: NightWolf-_- #7864
Location: Hamina
Contact:

Re: Conikiitokset

Post by NightWolf-_- » 23 Jun 2016, 19:18

Tässä conien täyteisestä viikonlopusta toipuneena ja työviikosta selvinneenä... Tosin juhannus menee päivystäessä töissä, mutta silti nyt löytyi aikaa kommentoida itse Animusta.

Nimenomaan oli männä viikonloppu itselläni conien täyteinen, sillä Animuksen lisäksi tuli lauantaina käytyä Hypeconissa Hyvinkäällä esiintymässä eräässä Weed - Kaksoissolan Legenda - musikaalissa, kuten useammalle jo mainitsin. Vähän se tietty harmittaa, että missasin Animuksesta yhten pääpäivän, eli tämän lauantain. Isosta ryhmäkuvasta ja Fursuit Gamesista jäin pois, mutta ensi vuonna sitten, jos ja KUN Animus uudelleen järkätään, niin pyrin osallistumaan edellä mainittuihin ja coniin kokonaisuudessaan. Ilman musiaalia olisin itsekin ohjelmaa & paneelia järjestänyt Animuksessa, mutta nyt piti olla järjestämättä, että kerkesi muuten sentään nauttimaan Animuksesta.

Itseä ainakin yhtenä vanhankoulukunnan edustajana lämmitti erityisesti tämän vuoden teema! Pääsin yhdistämään RETROPELIT ja SUITTAILUN! Itse olen nääs sitä koulukuntaa, että 8-bittisestä Nintendosta kaikki lähti aikoinaan ja Nintendo kaikki kaikessa. Joten tämän vuotinen teema Animuksessa sopi kuin kirsu kuonoon minulle.

Tanssikilpailukin oli mahtava ja hyvä että sain ja kerkesin siihen vielä osallistumaan. Kiitoksia kanssa kilpailijoilleni! ;)

Iltabileet olivat jälleen mahtavat! Nintendo-teemaista musaa ja iltabileitä LED-valoin ja valotikuin höystettynä ei voita mikään. Paitsi toiset iltabileet. Nyt Super Nintendon SINKOKIN oli päässyt mukaan ja kaivettu naftaliinista. Zapper oli niin ikään mukana, mutta se viihtyi "hytissä" "tyynyn alla". Sai muutamille sentään kertoa tarinaa singosta, että mitä pelejä sillä voi pelailla ja jne.

Aamupaloja perinteisiä ns. melkein prinssinakkeja ja pekoneita tuli syötyä.

Kiireiden takia vasta SU aamusta ennen aamiasita kerkesin uimaan ja saunaan. Oli VIP ja privaatti uimiset ja saunomiset, kun ei ketään siihen aikaan ollut vielä sinne saapuneena.

Tarinan mukaan se pelattava peli puhelimitse & netin välityksellä oli myöskin hyvä. Skannaus peliä meinasin. Minusta ideanakin hyvä. Koodien metsästämistä.

Virtuaalilasejakin tuli testattua ekaa kertaa elämässä. Vaikka huippupisteitä ei nyt tullut, niin potenttiaalia itse lasien ja ko. pelien kehityksessä on. Retropeli luolassakin tuli pelailtua.

Lisää kuvia ja videoita odotellessa!

Kiitos ja lämmin pörröinen hali kaikille tasapuolisesti!

Super FinFur Animus - CONTIUE -

Ei sentään peliteemaisena, mutta muuten Animus saaga jatkuu! :D Siihen uskotaan!
"Vaikka vuodet vierivät, niin yksi on ja pysyy sydämmissämme: Hopeanuoli." V.K.

Image

Kuva: SHL

User avatar
iveks
NormaaliTurri
NormaaliTurri
Posts: 66
Joined: 07 Apr 2016, 11:47
Telegram: @iveks
Location: Sveitsi

Re: Conikiitokset

Post by iveks » 23 Jun 2016, 19:43

Suuret kiitokset conin järjestäjille ja kaikille jotka loivat siitä veroisensa spektaakkelin (siis kaikille)!
Toipumisprosessi on vieläkin hieman vaiheessa kun en ole ehtinyt kunnolla asettumaan paikoilleen conin jälkeen.
Onneksi olen jo sosiaalisuusaallon harjan toisella puolen, ja kohta voi taas antiklimaattisesti istahtaa oman kotikoneen ääreen ja huokaista helpotuksesta, kun kaikki on taas ennallaan, eikä mikään ole enää samaa kuin ennen. ~
Hei! Olen valas. AMA

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests