Animus Q/A

FinFur Animus - Suomessa järjestettävä suuremman luokan turritapahtuma. Järjestäjänä toimii Roolipeliyhdistys Finfur ry.

Moderators: Oppeola, Zipler

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 02 Apr 2018, 21:18

Onkos animuksella muute millasta osallistujarajaa? Siis että kuinka paljon lippuja myydään jne
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Wolfbreath
Sponsori
Sponsori
Posts: 1065
Joined: 29 Apr 2006, 20:38
Telegram: @Wolfbreath
Location: Helsinki

Re: Animus Q/A

Post by Wolfbreath » 02 Apr 2018, 21:32

Majoittumiselle on - hotellin kapasitetti on noin 140-160, mutta toistaiseksi teknistä ylärajaa päivälipuille ei ole määritelty. Yöpaikan joutuu hommaamaan itselleen, jos hotelliin ei mahdu tai ei itse halua siellä asua.
En ole facebookissa: Huutelen kadulla tuntemattomille mitä teen kotona. Minua seuraa kolme ihmistä: kaksi poliisia ja yksi näyttää lääkäriltä.
Ava by Zerwolf. FCWs4as A C++ D+ H++ M- P+++ R+ T++ W Z- Sm++ RLCT/RB a++ cbm++$ d+ e+ f+ h** iw+++ j+ p+ sm**

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 02 Apr 2018, 21:39

Noh, sitä kai nyt sit vaa kuumottelee että saako raheita kasaan ennenku hotelli tulee täyteen :D toi että tän viestin kirjotushetkel näin pari tuntii rekkauksen avautumisen jälkee on jo 134 rekkaantunnu vähä kuumottaa oh dog
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
KaineShepherd
Sponsori
Sponsori
Posts: 13
Joined: 20 Jan 2018, 14:33
Telegram: @KaineShepherd
Location: Riihimäki

Re: Animus Q/A

Post by KaineShepherd » 02 Apr 2018, 21:54

Onko 2 hengen huoneisiin mahdollisuus merkitä huonekaveria rekisteröitymisen jälkeen, eli jos rekisteröityy siinä vaiheessa kun ei vielä ole huonekaveria, niin voiko tämän täyttää jälkikäteen johonkin?

User avatar
H3nkK4
Sponsori
Sponsori
Posts: 1127
Joined: 17 Jan 2016, 20:52
Telegram: @H3nkK4
Twitter: @H3nkK4
Location: Helsinki
Contact:

Re: Animus Q/A

Post by H3nkK4 » 02 Apr 2018, 21:55

KaineShepherd wrote:
02 Apr 2018, 21:54
Onko 2 hengen huoneisiin mahdollisuus merkitä huonekaveria rekisteröitymisen jälkeen, eli jos rekisteröityy siinä vaiheessa kun ei vielä ole huonekaveria, niin voiko tämän täyttää jälkikäteen johonkin?
Tämä täytetään joka tapauksessa jälkikäteen. (Kun on maksanut)
Image

User avatar
Baka94
Aktiivinen turri
Aktiivinen turri
Posts: 232
Joined: 03 Mar 2014, 22:46
Telegram: @SusiKette
Twitter: @SusiKette
Discord: SusiKette #6372
Steam: SusiKette
Location: Suonenjoki
Contact:

Re: Animus Q/A

Post by Baka94 » 09 Apr 2018, 07:29

H3nkK4 wrote:
02 Apr 2018, 21:55
KaineShepherd wrote:
02 Apr 2018, 21:54
Onko 2 hengen huoneisiin mahdollisuus merkitä huonekaveria rekisteröitymisen jälkeen, eli jos rekisteröityy siinä vaiheessa kun ei vielä ole huonekaveria, niin voiko tämän täyttää jälkikäteen johonkin?
Tämä täytetään joka tapauksessa jälkikäteen. (Kun on maksanut)
En tiedä onko ihan noin. Mulla anto laittaa ennen maksamista.
Josta puheen ollen; mistä kautta tuon rekisteröinnin voi maksaa?
YouTube ・ DeviantArt ・ Facebook ・ SoundCloud ・ Twitter
Discord: SusiKette #6372

User avatar
H3nkK4
Sponsori
Sponsori
Posts: 1127
Joined: 17 Jan 2016, 20:52
Telegram: @H3nkK4
Twitter: @H3nkK4
Location: Helsinki
Contact:

Re: Animus Q/A

Post by H3nkK4 » 09 Apr 2018, 07:42

Baka94 wrote:
09 Apr 2018, 07:29
H3nkK4 wrote:
02 Apr 2018, 21:55
KaineShepherd wrote:
02 Apr 2018, 21:54
Onko 2 hengen huoneisiin mahdollisuus merkitä huonekaveria rekisteröitymisen jälkeen, eli jos rekisteröityy siinä vaiheessa kun ei vielä ole huonekaveria, niin voiko tämän täyttää jälkikäteen johonkin?
Tämä täytetään joka tapauksessa jälkikäteen. (Kun on maksanut)
En tiedä onko ihan noin. Mulla anto laittaa ennen maksamista.
Josta puheen ollen; mistä kautta tuon rekisteröinnin voi maksaa?
Sähköpostiin tulee maksutiedot kun olet päässyt jonosta ja saanut huonepaikan (tarkista roskaposti).
Image

User avatar
Oppeola
Moderaattoriturri
Moderaattoriturri
Posts: 291
Joined: 06 Oct 2013, 02:26
Telegram: @oppeola
Twitter: @oppeola
Location: Kirkkonummi

Re: Animus Q/A

Post by Oppeola » 09 Apr 2018, 16:07

Baka94 wrote:
09 Apr 2018, 07:29
En tiedä onko ihan noin. Mulla anto laittaa ennen maksamista.
Josta puheen ollen; mistä kautta tuon rekisteröinnin voi maksaa?
Huonejako laitettiin esille etuajassa, kun sitä tarvitaan 3hh ja huoneistojen kanssa.

Maksu- ja osallistujatiedot löytyvät kirjautumalla rekisteröitymisjärjestelmään ja valitsemalla Näytä rekisteröintini.

Room sharing was opened early because that is needed with the 3 bed rooms and the apartments.

Payment instructions and other participant information can be viewed by logging into the registration system and choosing View my registration.

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 12 Apr 2018, 22:30

Varmistanpa vaik tän kautta, että mites näissä uusis 3HH säädöis, että ku nyt siis minä+kaks muuta menos samaa huoneesee, yhellä siis näkyy se "Kolmen hengen huone" ja kahella näkyy että "Ei majoitusta", nii pitääks viel jotaa säätöjä tehdä sen suhteen että samaan huoneesee päästää? Ilmottelin siis kyl aikasemmin sähköpostitse että samaa huoneesee mennää mut kuhan nyt haluun varmistella.
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 14 Apr 2018, 18:12

Ja tässä ku vielä ^ylempään^ vastausta odottelen, nii kans ois ihmettelyn aiheena että millonkas noi rekkaussivut päivittyy että on maksettu? Mä oon tottunu siihen että tossa kestää muuutta yks ekaa kertaa animuksee tuleva kamu tuntuu vähän kuumottelevan ku on maksanu mutta näkyy vaa että "Odottaa maksua"
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
H3nkK4
Sponsori
Sponsori
Posts: 1127
Joined: 17 Jan 2016, 20:52
Telegram: @H3nkK4
Twitter: @H3nkK4
Location: Helsinki
Contact:

Re: Animus Q/A

Post by H3nkK4 » 14 Apr 2018, 19:26

Jargonfox wrote:
14 Apr 2018, 18:12
Ja tässä ku vielä ^ylempään^ vastausta odottelen, nii kans ois ihmettelyn aiheena että millonkas noi rekkaussivut päivittyy että on maksettu? Mä oon tottunu siihen että tossa kestää muuutta yks ekaa kertaa animuksee tuleva kamu tuntuu vähän kuumottelevan ku on maksanu mutta näkyy vaa että "Odottaa maksua"
Maksut hyväksytään kaikki manuaalisesti, rekkaustiimi käy noita maksuja läpi aina kun kerkeävät.
Image

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 14 Apr 2018, 20:23

H3nkK4 wrote:
14 Apr 2018, 19:26
Jargonfox wrote:
14 Apr 2018, 18:12
Ja tässä ku vielä ^ylempään^ vastausta odottelen, nii kans ois ihmettelyn aiheena että millonkas noi rekkaussivut päivittyy että on maksettu? Mä oon tottunu siihen että tossa kestää muuutta yks ekaa kertaa animuksee tuleva kamu tuntuu vähän kuumottelevan ku on maksanu mutta näkyy vaa että "Odottaa maksua"
Maksut hyväksytään kaikki manuaalisesti, rekkaustiimi käy noita maksuja läpi aina kun kerkeävät.
Joo tää ei mun/meidä kohalla lisänny mitää uutta tietoa, millonkoha mahollisesti rekkaustiimi niit tulee käymään läpi? Maksettu siis jo tos keskiviikkona, alunperin luuli ettei pankki ollu vaa tehny maksua ku ei mitää tapahu ja mä joudun selostaan että joo ne käydää käsin läpi. Ihmeen hitaasti kuiteki täl kertaa tuntuu asiat tapahtuvan tän suhteen ku oon ainaki muistavinaa että esim viime animukses meni ehkä se päivä tai pari.
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

User avatar
H3nkK4
Sponsori
Sponsori
Posts: 1127
Joined: 17 Jan 2016, 20:52
Telegram: @H3nkK4
Twitter: @H3nkK4
Location: Helsinki
Contact:

Re: Animus Q/A

Post by H3nkK4 » 14 Apr 2018, 23:31

Jargonfox wrote:
14 Apr 2018, 20:23
H3nkK4 wrote:
14 Apr 2018, 19:26
Jargonfox wrote:
14 Apr 2018, 18:12
Ja tässä ku vielä ^ylempään^ vastausta odottelen, nii kans ois ihmettelyn aiheena että millonkas noi rekkaussivut päivittyy että on maksettu? Mä oon tottunu siihen että tossa kestää muuutta yks ekaa kertaa animuksee tuleva kamu tuntuu vähän kuumottelevan ku on maksanu mutta näkyy vaa että "Odottaa maksua"
Maksut hyväksytään kaikki manuaalisesti, rekkaustiimi käy noita maksuja läpi aina kun kerkeävät.
Joo tää ei mun/meidä kohalla lisänny mitää uutta tietoa, millonkoha mahollisesti rekkaustiimi niit tulee käymään läpi? Maksettu siis jo tos keskiviikkona, alunperin luuli ettei pankki ollu vaa tehny maksua ku ei mitää tapahu ja mä joudun selostaan että joo ne käydää käsin läpi. Ihmeen hitaasti kuiteki täl kertaa tuntuu asiat tapahtuvan tän suhteen ku oon ainaki muistavinaa että esim viime animukses meni ehkä se päivä tai pari.
Ihmettele parin viikon kuluttua maksusta jos ei kuulu.
Image

User avatar
Oppeola
Moderaattoriturri
Moderaattoriturri
Posts: 291
Joined: 06 Oct 2013, 02:26
Telegram: @oppeola
Twitter: @oppeola
Location: Kirkkonummi

Re: Animus Q/A

Post by Oppeola » 15 Apr 2018, 22:21

Uusissa 3hh ja kaikki talot –huonetyypeissä majoittuvilla yhden rekisteröinnissä näkyy huonetyyppinä valittu huone ja muiden kohdalla huonetyyppinä on "Ei majoitusta".

"Ei majoitusta" statuksen omaavien kohdalla *huonejako* näkyy rekisteröintisivulla alempana. Huonejaon on oltava oikein, jotta huoneessa kavereina olevat saavat oikeuden hotellin aamupalaan ja muihin palveluihin. Mikäli huonejako ei ole oikein, niin ottakaa yhteyttä rekisteröintitiimiin tietojen päivittämiseksi.

Tätä kirjoitettaessa maksut joiden kirjauspäivä on 13.4. tai aikaisempi on merkitty osanottajille.

-----

For all 3 person room and all house –typed rooms only only the "room holder"'s registration shows the chosen room type. Others in the room will have their room type shown as "No Room".

For the room sharing participants with "No Room"-status please verify that the room *sharing* information displayed further down on the page is correct. If the pairing is not correct please contact registration team. Only correctly paired room share partners will have access to the hotel's breakfast and other amenities.

Currently all incoming payments whose registration date (kirjauspäivä) is March 13th or earlier have been processed.

User avatar
Jargonfox
Hyperaktiivinen turri
Hyperaktiivinen turri
Posts: 382
Joined: 10 Jul 2013, 21:32
Telegram: @jargonfox
Twitter: @Jargonmetal
Discord: Jargonfox#4038
Location: Tampere

Re: Animus Q/A

Post by Jargonfox » 16 Apr 2018, 00:49

Huonekaverilla joka huoneen makso näkyy kuulemma mie ja toinen huonekaveri siellä huonejakohommassa, mulla ei taaskaan näy mitään huonejakoon liittyen rekkaussivulla. Noooh, pistänpä sähköpostia.
AKA Metalsonic3 AKA Metalli AKA Jarppe
Devari - Youtube - Furaffinity - Twitter

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests