Heiyoo, eli moi, olen nähtäväst jonkin sortin vastaava tässä hommassa

Oma idea oli alunperin vain järjestää pari turnausta muutamassa videopelissä, mutta yhtä hyvin tälläinenkin käy. Mutta siis, ideana olisi vetää turnauksia, muuta pelaamista, ja kenties myös jonkin sortin maratooneja niille ketkä jaksavat!
Tämän hetkiset suunnitelmat, tavotteet, vastaavat tämän homman suhteen jotka ovat omalta puolelta mahdollisia:
Turnaukset
Turnauksia videopeleissä!
Crash Team Racing - Monille tuttu Crash aiheinen rallipeli. Nelinpelit mahdollisia!
Crash Bash - Toinen Crash aiheinen peli - hiukan Mario Party henkinen. Nelinpelit mahdollisia.
Super Smash Bros Melee - Brawl turnaus myös mahdollinen, jälleen nelinpelit mahdollisia!
Tekken Tag Tournament / Tekken 5 - 1vs1 mättöä!
Turnauksista joita itse järjestän tulisi voittajille mainetta ja kunniaa... sekä jonkin sortin pientä palkintoa :3 ...jotain muumitikkaria parempaa kuitenkin.
Nämä yllä mainitut näin äkkiseltään omasta kokoelmasta sopivat hyvin turnausmielessä pelattavaksi kaikille. Muuten minulta löytyy mm. Sonic pelejä, GTA San Andreas, Dragon ball Z pelejä, Metal Slug 3, ja muutama LOTR peliä.
Toivon mukaan saadaan paikalle ja käyttöön useampi televiisio niin saadaan eri pelejä menemään samaan aikaan, tosin turnauksia ei järjestettäisi mielellään päällekkäin, hommat voisimat mennä hiukan liiankin hektiseksi älämölyksi. Laitteistoon liittyen, itseltä tulee mukaan;
Laitteisto
Itse joudun Tampereelta saakka raahaamaan bussein ja junin, mutta ainakin nämä tulevat mukaan:
PS2 - Tämä siis PS1 ja PS2 pelejä varten - Itseltä löytyy kaksi PS2 ohjainta ja kaksi PS1 ohjainta, sekä PS1 mallinen multitap
Wii - Gamecube sekä Wii pelejä varten - Itseltä löytyy vain yksi virallinen Gamecube ohjain, kaksi toimivaa mutta epävirallista
Tietenkin apua kaipaisin tässä hommassa, eli;
APUVA!
- Etsisin avustajia tässä pelihuoneen pyörittämisessä etten joudu koko conin aikaa vahtimaan laitteistoa

Myös turnauksien pyörittäjiä olisi kiva saada mukaan
- Lisää konsoleita, pelejä, ohjaimia? - Varsinkin Gamecube ohjaimia (virallisia!) kaivataan! Olisi myös hienoa saada esim Megadrive paikalle, itsellä olisi muutamia pelejä, mutta konetta en uskalla tuoda (liian vanha, pelottaa tuon kestävyys ;__;)
- Lautapelejä! Itse en ole tähän hommaan perehtynyt, joku voisi tulla avittamaan tässä.
- Öh... äkkiseltään ei tule muuta mieleen. Ehdotuksia? :3
Itsellekin vieeelä hiukan epäselvää kuinka tämä pelihuone tulee tapahtumaan ja kuinka koneet ja laitteistot tulevat olemaan paikalla, mutta eiköhän tästä näin alkujaisiksi jotain saa irti.
edit: jos minulle suoraan jotain asiaa niin ottakaa yksityisviestillä tai tässä langassa yhteyttä! :3 Vilkasen vähintään päivittäin viestejä täällä. En ole mitenkään eeerityisemmin animuksen järjestäjiin yhteydessä niin en osaa ihan kaikessa auttaa, mutta ainakin näiden pelijuttujen suunnittelussa kyllä