Fiffe wrote:Kyselen tässä kuinka halukkaita pörröt on pelaamaan Magic the Gatheringiä ja Pokemon TCG:tä eli vanhoilla kunnon pokekorteilla. Omia kortteja saa totta helvetissä ottaa mukaan.
Mikäli halukkaita löytyy, otan ison saaliin kortteja ja pakkoja mukaan, joilla voi pelata niin aloittelijat kuin kokeneetkin. Vaikkei kukaan ilmottaiskaan olevansa kiinnostunut, otan varalta jonkun verran kortteja. ;D Opetan myös porukkaa pelaamaan.
Hoksasin että onhan mulla myös mainio korttipeli Munchkins, jossa pelaajalle generoidaan satunnainen hahmo jota hänen tulee kehittää hirviöitä tappaen ja kavereita härnäten. Vähän vaikea selittää, mutta kyseessä siis useamman pelaajan hauska semi-strateginen peli. :3
Sitten vielä kolmanteen aiheeseen: löytyykö porukoilta käsikonsoleita? Niilläkin olisi hauska pelata jotain moninpeliä. Minulta ja Shirolta löytyy lähinnä Nintendo DS ja 3DS ja muutamia Pokemon-pelejä. Myös GBA ja GBC löytyy ja niille linkkikaapeli.
Pokekortteja! löytyy ihan hemmetisti, mulla on sekä uusia että vanhoja, näistä oon kasannu ittelleni pakkoja. Mielellään sitten sääntöihin että bill-traineriä pitää pelata support-kortin säännöillä ettei peliä voi exploittaa ^^;
Myös mtg pakkoja löytyy, mutta mieluiten pelaan pokemoneilla koska tälle ei ikinä ole mahollisuutta!
Multa löytyy käsikonsoleina gameboy colour (gold, silver ja kohta pitäs postisa tulla myös red - linkkikaapelia en vielä omista) sekä DSi jossa pokemon soul silver, black ja black2. Harmillisesti en vaan ikinä oo saanu treenattua pokemoneja 100lv asti joten tappeluissa en varmaan pärjää.
Multa löytyisi myös tuotavaa pelihuoneeseen. Nintendo 64 johon on pokemon stadium 1&2 sekä pokemon snap (yksinpeli). Kaksi ohjainta ja yksi gamepakki johon saa kiinni gameboy pelit yellow,red,blue,silver,gold,crystal. Tämän aarteen käyttöä haluan kuitenkin valvoa koska se on mulle tosi rakas, joten se olisi vain sillon siellä kun olen itse paikalla c:
Roomparty coni-teemaisen korttipelin + turri extension voisin tuoda myös pelihuoneeseen! Tämä on ollut ainakin Confuzzledissa tosi huomiota herättävä peli - pelaajia voi olla mukana niin paljon kuin pöydälle mahtuu ja peliin saa liittyä myös keskenkaiken :3